232,50 €/
În primele zile ale tehnologiei HHO, multe camioane nu au reușit să aibă economii de combustibil mai mari de 22,5% datorită parametrilor stricți ai sistemelor lor de gestionare a computerelor. Aceste camioane au injecție electronică de combustibil cu ECU avansat (Unități de control al motorului cu modulele Euro IV și V), iar altele nu ar permite o economie de combustibil mai mare decât o anumită valoare programată.
Pe măsură ce tehnologia HHO avansează, mai multe camioane pot beneficia în prezent, în ciuda acestor limitări ale ECU. Noul amplificator electronic de injecție a combustibilului EFIE-DCP este unul dintre cele mai noi produse pentru a rezolva aceste probleme și pentru a rezolva limitările multor ECU-uri moderne ale vehiculelor, ceea ce face posibilă economisirea de combustibil în cele mai moderne camioane și autovehicule.
Ce este EFIE-DCP?
EFIE-DCP este cel mai avansat amplificator electronic de injecție a combustibilului (EFIE) de pe piață. Utilizează unelte de scanare OBD care permit controlul în timp real a senzorului MAF / MAP (senzor de debit de aer) și a doi senzori de oxigen (senzori lambda). Cu ajutorul panoului de control digital veți putea verifica performanța motorului, analizând câțiva parametri disponibili:
Temperatura lichidului de răcire în grade Celsius;
Viteza vehiculului în km / h;
Turația motorului în rpm;
Rata MAF în g / s;
Senzor de oxigen în tensiune;
Reglarea combustibilului în procent;
Consumul de combustibil gph în l / 100 km.
Orice reglementări făcute în EFIE-DCP pot fi monitorizate instantaneu prin examinarea panoului și evaluarea efectului asupra consumului de combustibil. Nu veți mai trebui să faceți reglementări “blindfold” ca și în cazul altor EFIE disponibile pe piață. Aceasta înseamnă o economie mai mare a combustibilului în mașină sau camion.
În plus, EFIE normală permite doar un punct de reglementare posibil provocând unele probleme, deoarece atunci când conducem schimbăm în mod constant viteza vehiculului și performanța motorului. Această poziție unică de reglare nu se va potrivi perfect performanțelor mașinii dvs., cauzând probleme, deoarece uneori lumina motorului este pornit sau duce la rezultate reduse de economisire a combustibilului.
Pentru a rezolva această problemă, noul nostru EFIE-DCP dispune de 4 programe disponibile (4 puncte de reglare) care vor fi activate automat în funcție de viteza vehiculului:
Programul 1 – Viteza de sub 40 km / h;
Programul 2 – viteza între 40-80 km / h;
Programul 3 – viteza între 80-120 km / h;
Programul 4 – Viteza de peste 120 km / h.
Aceasta inseamna ca atunci cand incepeti sa conduceti, primul program va fi activat si va regla senzorii MAP / MAF si Oxygen in functie de un anumit raport (ex: 10% din reglarea semnalului). Când creșteți viteza, următorul program va fi activat și va porni reglarea în funcție de noile condiții de conducere (de exemplu: 20% din reglarea semnalului) – Reglarea automată a vitezei
Toate aceste caracteristici fac ca noul nostru EFIE-DCP să fie cel mai avansat amplificator electronic de injecție a combustibilului de pe piață, permițând economiile maxime de combustibil posibile utilizând tehnologia hidrogenului.
Posibile configurații ale senzorilor
În funcție de configurația de instalare, trebuie să activați senzorii pentru a putea regla și modifica injecția electronică. Puteți lucra cu următoarele opțiuni:
3 senzori îmbunătățiți – 1 x MAF / MAP + 2 x senzori Lambda;
2 senzori îmbunătățiți – 1 x MAF / MAP + 1 x senzori Lambda;
2 senzori îmbunătățiți – 2 senzori Lambda;
1 senzor îmbunătățit – 1 x MAF / MAP;
1 senzor îmbunătățit – 1 x senzor Lambda.
Ce este inclus în pachet?
Pachetul EFIE Digital Control Panel include următoarele elemente:
1 casetă de conectare principală
1 panou de control digital
1 Cablu de conectare
4 terminale roșii Scotchlock.
Ce protocoale pot fi folosite?
Sprijin pentru toate protocoalele legislative OBD II:
• ISO 15765-4 (CAN)
• ISO 14230-4 (Protocolul de cuvinte cheie 2000)
• ISO 9141-2 (vehicule asiatice, europene, Chrysler)
• SAE J1850 VPW (vehicule GM)
• SAE J1850 PWM (vehicule Ford)
Sprijin pentru protocoalele OBD I nelegislative:
• ISO 15765
• ISO 11898 (CAN brut)
Sprijin pentru protocolul OBD al SAE J1939
Actualizări de software
Veți avea posibilitatea de a actualiza software-ul pe EFIE-DCP în conformitate cu versiunile software ale echipei noastre. Trebuie doar să descărcați ultima actualizare și să o transferați pe un card de memorie SD. Trebuie doar să îl introduceți în slotul lateral SD încorporat și să reporniți EFIE-DCP. Simplu și rapid veți avea din când în când noi caracteristici disponibile!
Împreună cu alegerea corectă a kitului HHO, recomandăm instalarea cutiei de control a amplificatorului MAF / MAP în toate camioanele moderne de comunicații diesel, Euro IV și Euro V.